Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

sobota, 14 maja 2016

Aloha Ziemianie!


Zastanawiałam się, jaki temat będzie idealny na pierwszy post i doszłam do wniosku, że takich idealnych tematów nie ma, bo mogę tutaj trafić na różnych czytelników. W końcu jednak postanowiłam, że na dobry początek przywitam się z Wami.
Moje życie tak się potoczyło, że już drugi rok wysłuchuję i przyglądam się jak funkcjonuje rynek książki i właśnie na tym blogu podzielę się swoimi spostrzeżeniami oraz wiedzą o mediach, pisaniu, wydawnictwach i wydawcach. Możliwe, że pojawią się tutaj jakieś recenzje, albo posty związane z czymś niedopasowanym do kategorii bloga. Jestem osobą, która w jednej chwili myśli o różnych rzeczach i możliwe, że zobaczycie to tutaj, gdy z tematu książek nagle przejdę do opisania niezwykłych miejsc na spędzenie przyjemnego weekendu, ale nie zniechęcajcie się, zawsze możecie mi zaproponować, żebym bardziej rozwinęła jakiś konkretny temat.
W najbliższym miesiącu postaram się napisać o błędach, jakie popełniamy, umowach i wydawnictwach. Powinien pojawić się też post opisujący zjawisko, jakim jest Wattpad.
Zapraszam do czytania,
Ali

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz – Aleksandra